Alipour Industrial Complex
مجتمع صنعتی علیپور / مجمع الصناعی علیبور

تماس با ما

درباره ما

اخبار

دریافت کاتالوگ

پروژه ها

محصولات

صفحه نخست
اخبار سايت



آغاز به‌ کارگیری بتن‌های سبک در ساختمان ها
5 مرداد 1389 - 0:43 ق.ظ

رئیس مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن از تولید بتن سبک به جای بلوکهای بتنی و آجر در ساختمانها و به کارگیری آن در پروسه ساخت و ساز در کشور خبر داد:

سید محمود فاطمی عقدا در گفتگو با مهر گفت: در سالجاری تولید بتن های سبک به جای مصالحی همچون بلوکهای بتنی و آجر در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه به کارگیری آنها در امر ساختمان سازی دنبال می شود.

وی استفاده از مصالحی نظیرآجر و بلوکهای بتنی را درپروسه ساخت و ساز هزینه برارزیابی کرد و افزود: به کارگیری این مصالح به دلیل انرژی بر بودن با صرف هزینه های بالاتری همراه است، درحالیکه استفاده از بتن های سبک به دلیل اینکه کمترانرژی بر هستند در نهایت کاهش قیمت نهایی ملک را برای مصرف کنندگان به دنبال دارد.

رئیس مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن عنوان کرد: با اجرای طرح هدفمندشدن یارانه ها استفاده از مصالح ساختمانی با صرف هزینه های بالا به دلیل انرژی بر بودن متوقف خواهد شد و در حال حاضر توسعه تولید و به کارگیری بتن های سبک درعرصه ساخت و ساز شهرها و روستاها در دستور کار قرار دارد. وی با اشاره به توسعه واحدهای تولید بتن سبک در کشوراظهارداشت: به منظور بومی شدن دانش فنی تولید بتن سبک مذاکرات لازم صورت گرفته است و درصددیم ایران در این زمینه محور منطقه شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

رئیس مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن از تولید بتن سبک به جای بلوکهای بتنی و آجر در ساختمانها و به کارگیری آن در پروسه ساخت و ساز در کشور خبر داد
شماره صفحات: « 1,2,3 » (24 خبر در 3 صفحه)